sara

Hej=D
Vakna prick 10 idag och åt frukost, sen så märkte jag att jag hade
fått 3 till myggbett.
Jag har 23 stycken nu, jag undrar om det verkligen är myggbett =O
Sen så kom bara maja tvärt förbi och hämta sina byxor som alicia hade lånat i piteå.
Sen så kom sara och då såg vi melodifestivalen  med henne och min familj.
Sen for vi till hästarna för att det regnade så mycket och dom frös säkert då.
Sen så for vi hem och baka muffins=]
Jättegott.
Och då såg vi skruva den som beckham eller hure nu stavas=]
Sen så for vi till sara och nu sitter vi och spela halo och dator.
Sara gör ett konsitgt korttruick, hon tar fram rätt kort=O
Sara är så cool<3
Hahahha,
men nu ska jag gå, hejdå<3


Skruva den som beckham<3
<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

såg också på den filmen på tv idag:)

2009-05-21 @ 21:22:40
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: din älskade amanda

jag såg den igår på tv:)<3

2009-05-22 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0