Regn=(

Hej=D
Vaknade typ halv 10 idag, väldigt tidigt för mig!
Vi for till hästarna och släppte ut dom och då var det jättefin väder.
Det var 16+ hos oss iaf.
Så då hade vi släppt ut dom sen for vi hem åt frukost och sen så började det regna!
Så då for vi till hästarna igen och satte på Lillan täcke för cola ville inte ha det och hon frös inte=)
Sen så for jag hem och såg på The Tyra Show.
Gästen var Beyonce.
Hon är jättebra!
Synd att jag inte såg henne i stockholm=(
Sen efter det så såg jag Are you smarter than a fifth grader.
Vet inte riktigt hure stavas:)
Då vare en kille som var uppe i 175 tusen dollar, han skulle svara på 300tusen dollar.
Så då var han så snabb att svara!
Och då hade han fel på det.Men han hade sin save kvar så då skulle dom kolla om den där 5klassaren hade rätt.
Men hon hade fel! Så han fick bara 25tusendollar istället för 300tusendollar!
Stackarn!
Men iaf. senare idag så ska jag vara med Elin och hon ska klippa mig idag=D
Sen klockan 7 så ska Jag,alicia,maja,elin,jorre och ossian se the grudge 2!
Den verkar vara jättehemsk!
Alla säger att den är hemskare än 1, och jag skrek ju jätte mycket på första!
Hur ska jag då klara mig?=]
Nu så gör jag inte så mycket, hör på The climb av Miley Cyrus.
Jag älskar låten.
Ni kanske har hört om det där med balkongen, det var ju typ en man som var 60-70 år som dog, och
en som vart typ allvarligt skadad.
Det är hemskt att balkongen bara rasa!
För igår kväll skulle vi se på film med familjen men dåså ringde nån till pappa och sa det så han var tvungen att
fara dit!
Så då vart det ingen film, men vi ska se den snart!=D
Jag måste typ gå nu för jag ska göra mig iordning.
Hejdå<3

<3


Kommentarer
Postat av: Emma

kolla bloggen :D

2009-05-23 @ 16:05:37
URL: http://eemmaviktoria.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har dagens fråga i min blogg, gå in på den och tyck till du också! :D

2009-05-23 @ 18:25:30
URL: http://eemmaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0