övernattning

Hej=D
har inte sovit nått, eller jo, typ 3 timmar!
VI var uppe hela kvällen, eller nästan.
Mne vi hade övernattning och det var kul!
Vi typ prata och var med kompisar osv.
Och petra och Daniella kom förbi också! :D
Men dom var tvungen att fara sen..
Men sen så på kvällen så berätta Mimmi några hemska spökhistorier!
Hemskt.
Sen så typ sommna alla, förutom typ jag,henke och Jorre.
Vi satt typ och prata och så.
Sen så somna Jorre, sen så vart jag och henke trötta och då ba typ tvärsomna vi, hah.
Alla typ snarka.
Men sen kom ossians mamma och väckte oss för vi skulle städa!
Men sen så for jag hem och såg talang(A)
Sen så prata jag osv.
Men jag har inte sovit något, jag är typ inte trött?
Jag har typ gjort ett kort och en serie till Lisa, för hon fyllde år i går men vi kunde ju inte komma.
Så då vart det idag istället!
Men nu går jag, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0