Milkshake

Hej=D
Det här blir säkert ett långt inlägg, ni kanske inte tycker om det, säg det om ni inte vill ha långa!=)
Jag vaknade halv 7 idag för jag har hästarna, for ut och släppte ut dom osv.<3
Sen var jag vid skolan 10 i 8=)
Då hade vi tråkämnen. Sen i sista lektionen så hade vi prov i SO man skulle kunna 51 städer,land,floder,sjöar osv.
Jättejobbigt. Men jag hade pluggat så jag kunde typ väldigt mycket så det gick jättebra=D
När vi slutade skolan så följde Mimmi oss hem, det var jättekul med henne!
Vi åt typ glass,prata,hoppa studsmatta.
Men sen så skulle vi till ridningen och hon på fotbollsmatch!
Så då for vi till srk och då fick jag Troja=D
VI hade utridning!
Det var jättekul, men linnea var borta=(<3
Men tove var där=)<3
Jag stannade i dag på stallet för jag hade ingenting att göra hemma!
Så jag hjälpte Tove med catwalk!=)
Hon är jättesöt.
Men sen så var jag där till halv 9 sen kom mamma och hämta mig.
Så då gick jag och duscha osv. Så nu sitter jag här=)
Jag har inte så mycket att skriva nu så, hejdå<3

Mimmi<3
<3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0