Busiga

Hej=D
Igår så var jag med mina kusiner på före middan och då for vi
till ainas och åt jättegod glass=]
Sen så for jag hem och sen så åt jag sen for jag till Maja, för där skulle vi vara
med Ossian,Elin,Jorre och Alicia=)
Vi såg typ The grudge, hemsk film,särskilt på slutet, hahha maja,elin alicia vi skrek ju inte lite=]
Sen så gjorde vi massa saker och sen for jorre hem men resten skulle sova över hos maja och då
såg vi en äcklig film som hette A table of two sisters!
Sen så skulle vi vara uppe hela natten och det var vi också, vi skulle lägga oss 7 och sova, men då vart
vi jätte pigga så det vart 8 vi la oss, sen så vakna vi 11=D
Sen så for jag hem klockan 12 för maja skulle bort och då såg jag robinson och melodifestivalen,sög att
Norge vann för jag tyckte Island och Maltas låt var bättre.
Men sen så hade jag tänkt att gå och lägga mig men asså jag är jättepigg=O
Så jag städa åt min kanin lina och mitt marsvin Lilly.
Och snart ska jag till hästarna och rida en långtur=D
Härligt.
Men jag tänkte lägga ut några videosar och bilder så det blir lite mycket=]

Island-Is it true?


Maltas låt!



A table of two sisters.
<3

The grudge.
<3

Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0