AMANDA&SARA

Hej=D
idag så vakna jag tidigt för att jag skulle släppa ut hästarna<3
Sen så prata jag med sara i telefon och sen så fråga jag om  jag kunde
vara med sara, och då sa hon att hon skulle vara med amanda, men hon skulle fråga
om vi kunde vara med dom, och det kunde vi=D
Då for vi dit och sen så hoppade vi på saras jättebra studsmatta!
Sen så tänkte vi baka, men det vart cola och chips istället=]
Sen så cykla vi till Max för att det var så fint väder och där åt vi.
Där var typ en lite konstig gubbe=S
Men sen iaf. så for vi hem till oss och gjorde massa saker och det var jättekul=)
Men sen så var dom tvungna att fara hem, men då fick vi främmande(våra kusiner)
och vi hoppa stusmatta och såg på robinsson och så.
Sen så såg vi nå mer och sen så var dom tvungna att fara hem så sen så smsa jag typ i flera timmar sen
så gick jag och la mig=)

Hejdåå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0