7:ornas!=D

Hej=D
Idag så sov jag till halv 8 för vi börja halv 9!
Asså att sova typ en halvtimme längre gör jättemycket!
HAHha, men sen så for vi till anderstorp för vi skulle träna på 7:ornas show som vi har ikväll!
Vi träna med alla 7:erna! Vi har typ 70-talstema,och beatles.
Och vi ska typ sminka oss jättemycket och ha annorlunda kläder, det ska bli jättekul!
Vi har det iaf. ikväll klockan 7.
Våran klass ska sjunga: Love to me from you,eight days a week och heaven=D
Jag ska vara på 2 och på love to me from you ska jag spela piano=)
Men vi tränade typ till halv 3 sen sluta vi och då gick vi till stan med Mimmi och Maja!=)
Sen så gick vi på stan ett tag och jag köpte några tights!
Det är några som ska sjunga som dom tränat själv och dom är jättebra!=)
Det här är en av dom som en ska sjunga, ville bara lägga ut den=)
Men pappa ska ha datorn, skriver mer sen, hejdå<3

Lovestory<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0