UTOMLANDS

Hej!=D
Nu är vi utomlands och man kan typ sitta vid datorn ett tag om man vill så jag gjorde det=]
Det är första dagen vi är här och vi har solat och badat, har varit jättekul!
Vi gick in på hotellet sen och typ sov i 4 timmar och vakna klockan 8!
Sen gick vi typ och åt halv 10, haha.
men igår vart typ det jobbigaste som finns.
Vi hade kört hela ´tisdagen och kom fram till stockholm klockan 3 på natten.
Vi åkte buss till flygplatsen och var där typ klockan 4, sen så fick vi vänta till klockan var halv 7 sen så skulle vi checka in och sen så skulle vi sitta på planet halv 8!
Så då gick vi på och jag somnade för var jättetrött.
Sen så vakna jag typ 1.30 min senare och vi stod kvar på samma ställe!?
och då sa dom att vi hade kört på nån jävla fågel med vingen så det hade blivit en liten buckla. Så då sa dom att vi var tvungen att stiga ut och vänta på nått svar.
Så då vänta vi till 11.00 och då sa dom: Ja vi har ju kört på en fågel och det har blivit en liten buckla. Vi håller på att laga så ni får vänta, mer information kommer klockan 1. Vi ba neeej.
Men jag hade mobilen så jag satt och smsa, men det var ändå jävligt jobbigt!
Sen så vart klockan 1 och då sa dom: Ja planet går inte att laga så vi har hyrt 2 andra plan som kommer 20 i 6 så ni får vänta.
Asså skämtar dom med oss eller!?
Men iaf. d¨steg vi på det planet och jag somnade igen och sov 2 timmar sen så vakna jag av att vi stod på samma jävla äckel ställe!
Och då fråga vi varför vi inte lyfte dom bara: Vi väntar på te och kaffe!
HAHAHAH.
Men sen så lyfte vi och allt blev bara skit och sen så kom vi fram till hotellet klockan 4 på natten.
Sen så somna jag!
Men iaf. där vi är på nått stäle som heter arguineguin nått sånt trodde att det stavades arginargin, hhaha.
Men ska gå nu har inge tid kvar.
Hejdå<3
Saknar mina kompisar och mina djur och allt<3
jag ska skicka vykort, hiihih=]<3


Kommentarer
Postat av: eran böstis

KOM HEM NU BÄSTAVÄNNER JAG GRÅTER TYP VARJE KVÄLL!! ;(;*<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

SES SNART!!<3<3<3<3<3<3 ; ;* ;* ;* ;* ;*;*

2009-06-24 @ 20:13:33
URL: http://saraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0