Robinson

Hej!
Kanske inte har berättat om vinnaren som vann robinson.
Det var ellenor som vann emor Jarmo!
Men jag fattar inte!?
Ellenor har vunnit 2 tävlingar?
Jarmo typ allt.
Jarmo klarar att äta allt och han har aldrig klagat, han kom tillbaka fast hanns fingrar hade
typ gått ur led och fått ett hårt slag mot huvudet!
Linda sa ju: Rösta på den ni tycker är den bästa överlevaren!
Det är ju Jarmo!?
Han klarar att äta allt, han åt larver,krabber,myror asså allt, han hade typ nån morgongympa på morgonen!
Och det var 89% av svenska befolket som tyckte att Jarmo skulle vinna och 6.1& på Ellenor.
Synd att inte vi hemma få rösta.
För man har ju följt med hela pogramet och jag tycker det är jättebra, men jag vill ju kunnda rösta på den jag vill ska vinna!?
Men iaf. nu vann Ellenor och grattis!
Men själv tycker jag Jarmo förtjänade den.

Jarmo Heinonen
<3

Ellenor Pierre
<3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan :) Vilken rosa blogg :) du gillar rosa?

ja, du kan ju alltid kolla in min blogg, lite rosa har den ju :)

Jag har frågestund på min blogg!

ta dig tid och ställ en fråga? :)

http://maavander.blogg.se

2009-06-05 @ 14:14:44
URL: http://maavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0