Mimmi<3

Hej=D
Idag hade vi inte så mycket.asså på skolan(A)
För alla böcker har lämnats in så vi kunde inte göra så mycket=D
Men sen så börja jag blöda näsblod, hahah(A)
Maja ringde idag också på skolan!!!=D
Jag och typ hela klassen prata med henne<3
sen på svenskan så körde Gösta elgitarr, han var jättebra=]
Men sen så fick vi veta att han har A och C i klasserna men att min klass inte kommer få ha han=(=(=(
Det sug, för att han är typ den bästa läraren....
Men iaf. då fick vi sluta tidigare så vi hade ingen engelska.
Så då följde Mimmi oss hem och vi baka kladdkaka som vanligt(A)
Sen så prata vi och så Paris my new bff, hahah det var typ bra=]
Så såg vi lite Top model 7=D
Men hon for hem för hon skulle ta en buss=)
Sen så har jag inte gjort så mycket mer..
Ska se Greys anatomy ikväll då men.
Sen så ringde maja igen!=D<3
Men nu lyssnar jag på musik osv.
ska gå nu, hejdå<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0