fortfarande utomlands!

Hej=D
Alla i min familj sover,hahah, så då fick jag sätta mig framför datorn, för jag hade´typ inget att göra!:)
Idag har vi varit vid poolen och solat och badat, men jag har bränt mig på axlarna=(
Det svider jättemycket, men det går väll över snart!
Igår så var vi vid havet, jag bade ganska mycket, det var klart vatten eller hur man nu säger.
Men jag var rädd för hajar så våga inte gå ut så lång(A)
William och Alicia snorklade typ vid några stenar osv. så dåv ville jag testa iaf. för dom sa att det fanns många fiskar osv. så jag tänkte väll att en haj kan ju ändå inte komma för att det finns ju ett sånt där hajnät!
Så då gick jag dit och då hade några andra tagit fram typ svarta bollar som hade långa svarta taggar och dom levde! Jätteäckligt, och sen hitta alicia en krabba på land, och det äckiga var att dom sköt ner dom där svarta sakerna ner  vattnet igen så jag vart lite rädd, men jag hade inte hoppat i en.
Men då satt jag på mig snorkelsaken och tänkte att jag ändå skulle hoppa i, så jag ställde mig på räcket och då stod några spanska killar och dom fatta ju inte att jag fatta spanska så dom sa:"Du får gärna hoppa i idag!"sa dom och skratta, fast dom sa det ju på spanska, men jag fatta ju vad dom mena.
Då vart jag sur.
Men iaf. då hoppa jag i och kom upp över ytan fick panik, kunde inte andas, typ satt och skrek, ville gå upp men alla var ju ivägen, så jag trängde mig förbi, för det jag hade märkt där nere var att det inte alls fanns nå hajnät!
Aja men då var jag uppe och gick inte ner igen(A)
Är så jävla rädd för hajar, har sett för många filmer(A)
Men  snart ska vi gå och äta på nån restaurang så ska sluta nu.
Saknar att skriva sms!
För jag kan inte skriva det utomlands..
Men hejdå<3

Lite av hotellets pool!<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0