!

Hej=D
Idag försov jag mig!=O
vakna halv 8!!!
Men jag hann som tur var:]
Sen så hade vi slut på elevensval:(
men vi hade speldag idag!
Då körde jag med alicia,mimmi och maja på monopol=]
Och sen så hade jag tagit med mig GO GO GIRAFFE! till emil, hahah=]
Men sen så spela vi upp våran "skräckis" igen som vi hade gjort på dramat.
Så då börja vi köra för dom första och dom skrek jättemycket(A)
Men sen andra gången vi körde så var det typ ingen som skrek, dom typ bara skratta så det vart ju lite kul;D
Sens så körde vi för tredje gången och då skrek några och några inte!=D
Sen så slutade vi och då for jag på stan och köpte 1 linne som jag inte orkar beskriva, och 2 tröjor där ena var svart med rosa text där det stod: I (L) fun in the sun. hhah(A) Och sen en vit tröja med några söta saker och det stod nån text osv. sen köpte jag 1 par tight och 3 shorts där 1 var blå, 1 var vita och 1 var svarta=D
Sen så for jag hem och sitter nu framför datorn(A)
Ska snart se greys anatomy=D
Men mitt gratis sms har gått slut nu=(=(=(=(=(=(=(=(=(
och har bara 4 kronor att smsa för och jag får inte nya!!:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(::(:((::(:(:(:(
men ska gå nu, hejdå<3

Kommentarer
Postat av: linda

fin blogg!! <3 :D

2009-06-15 @ 11:20:48
URL: http://finlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0