Drama,Amanda,Sara<3

hej=D
Idag så hade vi Drama på skolan för vi hade elevens val, det var jättekul!
Vi gjorde en egen pjäs jag,alicia,moa,ellen,joffe,mimmi,elin,matilda och Simone!=D
Vi hade tänkt att ha en som hette det 7 vännerna och fett1
Hahahha.
Sen tränade vi på den nästan hela dagen och halv 2 skulle vi visa den, men vi tyckte den inte var nå bra så vi gjorde en ny på 40 min och då satt simone och mimmi berätta spökhistorier och samtidigt satt 4 stycken där bakom alla stolar och tog i deras ben och allt och sen så sa dom: BAM och då typ ryckte dom 4 personerna som var där bak i publiken, det var jättekul=]
Men sen så fick vi sluta och då var jag med Sara och vi hade jättekul, som vanligt!
Älskar dig sara<3
Sen så kom amanda förbi och då var vi med henne och for till hästarna osv. och det var jätekul också, som vanligt!
Älskar dig Amanda<3
Men hon for nyss och nu sitter jag här och skriver.
Jag red hästarna idag också;D
Men ska gå nu, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0