Drama<3

Hej=D
Idag hade vi drama igen,det var jättejättekul!
Asså idag var det så roligt att jag vill ha det hela tiden!
Vi hade skräckis idag med!
Då så var jag och moa och gjorde ljud och ljus saker och Mimmi,Elin,Sebbe,Simone,Ludvig,Matilda,Ellen,Joffe,Alicia var med i pjäsen och skrämdes och sånt..
Men iaf. så började vi och simone satt och berätta och jag och moa satt och gjorde ljud.
Så började det med att 3 tjejer gick nånstans och satt och prata med 2 andra och dom bara åh ni vågar ingenting.
Men då ville dom bevisa att dom kunde göra något.
Så då så for dom till ett hemsökthus och då började det med att matilda ba: Nej, jag glömde låsa bilen!Jag kommer snart!
Sen gick dom och då sa alicia ba: Nej jag har tappat min mobil, vi möts vid bilen senare.
Men Då gick Joffe in i spökhuset och då snubbla hon och då släckte vi över hela salen och då såhär skrek Joffe jättehögt så alla i publiken börja skrika.
Och då hitta hon ett dokument om att det fanns en varelse som gjorde ett kryss på varje dörr dom han skulle döda.
Sen så vart det lite ljust igen och då ramla hon på några inälver igen och då slängde jag, moa ut pappersbitar som var blöta över hela publiken så dom skrek igen.
Sen så tände vi igen och då skulle Joffe gå tillbaka till sin lägenhet  och så öppna hon dörren. Och hon var rädd och så, sen glömde hon titta på dörren så hon gick ut och titta på dörren och då.. Sa simone sen bara: BAM! och joffe skrek och publiken skrek och sen sprang joffe in i lägenheten och la sig över ett täckte och då så sa simone att hon hörde klösande ljud på fönstret och sånt och då tog jag mina naglar och rev mot en trästol så det lät som om nån klöste och då skrek dom igen,  och det var såklart mörkt.
men sen så klarade flickan sig och då tände vi och då gick joffe till polisen och sa att hon har blivit förföld och allt, men dom trodde hon var sjuk i huvet så då släckte vi och då hörde man bara Simones röst ba: Och vem vet vems nästa offer  är för honom.
Och då så tände jag jättesvagt och då satt Sebbe kritvit i ansiktet i ett hörn och Elin satt på en stol med mörktbrunt löshår över ansiktet och sen så släckte jag igen och sen tände jag svagt och då stod Elin upp och mimmi hade kommit fram också, sen så släckte jag och tände svagt hela tiden och då kom dom 3 hemska mot publiken och lät som hon i the grudge. Och alla asså vart helt galna dom skrek så jävulskt mycket och dom slog till mimmi, dom var helt galna!
Det var skiit kul!=D=D=D=D=D
hHAHhahah.
Men nu börjar talang(A)
hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0