Torsdag=)

Hej! =D
Idag vaknade jag ungefär klockan halv 7 på morron för
det är ju skola, det var ganska jobbigt att stiga upp för att
jag somna typ 1, hade jätte svårt att somna, vet inte varför!
Men iaf. sen så gjorde jag mig iordning och så jag vart typ klar
kvart över 7 och jag skulle vara på skolan kvart i 8 så jag satt mig
framför TV och såg nått program det var typ en kille som var 8 år han
var blind och då opererade dom hans ögon eller hur de nu var..
Och sen så när det var klart så skulle han typ nån vecka efter skulle han
försöka öppna ögonen och se om han såg, då från början så fick han inte upp
ögongen fast han försökte jätte mycket, sen så börja han gråta och säga att han
inte kunde få upp dom, stackars han, och då så sa läkaren försök 1 gång till
och då fick han upp dom, då hedde läkaren fram handen och sa ser du den?
Han ba jaaa, jag kan se! Han vart jätte glad!
Men iaf. sen så for jag till skolan, och då hade det börjat en ny tjej i våran
klass hon hette Felicia. Sen så hade vi bara dom vanliga ämnerna, eller vi
körde nån lek som hette fruktsallad...?
Men sen så skulle jag gå hem, och då var jag med Mimmi eller hon följde
oss hem. Då läste vi dom där roliga sagerna som var dåliga som jaghade
skrivt, jag skratta lika mycket för det va så kul! Men sen så fika vi och prata
och tog fram några kläder som vjag hade i min garderob och tog kort osv.
Det var kul=)
Jag SKA lägga ut bilderna idag! Jag ska lägga ut bilderna om: mina nya skor,
stället och sen kom jag inte på nå mer, ni får säga om jag glömt nått! =)
Men jag kunde inte vara med Sara idag för jag vet inte riktigt varför, men jag
såg henne inte på skolan idag, så jag tror hon kanske var sjuk eller nått=(
Men sen så ska jag inte göra nå mer idag, tror jag då..
Men jag ska iaf. se på bio imorgon, jag ska se Austrailia. Då får vi se
hur den är, men det skriver jag mer om imorgon!=D
Men jag ska iaf. lägga in bilderna så fort jag får datorn där nere!
Men nu ska jag gå och äta, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0