Torsdag=)

Hej!=D
Idag så vakna jag typ 5 över 7, det var jätte stressigt för
att vi hade hästarna på morgonen som vi skulle hinna släppa ut.
Men vi han ändå i tid.
Sen så for vi till skolan och sen så hade vi gympa efter lunchen och
vi fick gå!? Det var 20- och vi skulle gå! Asså jag frös typ ihjäl,
jag hade fingervantar, en mössa och min jacka.
Men sen så kom vi in och då vart det bättre.
Sen så sluta vi och jag fick åka hem för de va så kallt.
Jag var med Sara efter skolan, de va jättekul<3
vi busa och såvidare=]
Sen så skulle hon fara hem och vi skulle till hästarna!
Dom va så gulliga=]
Sen så såg jag Andra Avenyn som har börjat om, det är
så bra!!
Älskar det pogramet. Och nu skriver jag på bloggen och
ska plugga in för provet imorgon i kemi. Jag är jättedålig
på kemi!!
Jag längtar till desperat housewife ska börja om, det är också
jättebra!
Jag ahr sett det sen jag typ va 7,eller ja.
Men sen har jag väll inte gjort så mke mer, men nu ska jag gå,hejdå<3

Desperat housewife!
d<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0