Tisdag=)

Hej! =D
Idag så vaknade jag ungefär halv 12 och steg upp och
gjorde mig iordning och sånt. Jag såg på tv och blabla.
Sen så ringde Maja, en kompis i min klass jag delar också en blogg
med henne, och vi hadebestämt att vi skulle vara med varnadra.
Fast min syrra sov fortfarande då och vi skulle vara alla 3, men då
vart det att vi var med varandra klockan 1. Eller nått sånt.
Sen så när hon kom så gick vi upp på mitt rum och kolla i en
låda jag har med ngra gamla och nya saker i och då hitta jag
3 sager som jag hade skrivit, asså vi höll på och skratta ihjäl oss.
Dom var så dåliga! Eller ja förut tyckte jag ju inte de men det var
när jag var mindre, asså det var jättekul och läsa dom för dom
var verkligen roliga och dåliga det var det som gjorde det roliga
med dom, hahhah. Men sen så när vi hade läst dom så gick vi och
åt en kladdkaka och en pepparkaka. Vi hade gäster så det
var därför det fanns en kladdkaka. Sen så körde vi the sims 2 lägenhet
och gjorde 3 gubbar som hette Julia Alicia och Maja och i efter namn hette dom
starny =] hheehe.
Sen så efter hon hade farit hem ungefär klockan 6 och då åt vi middag och sen så
for vi till hästarna osv.
Sen så gjorde jag inte så mke mer, förutom att jag missa top model 11 =O
Men det är ju imorgon =)
Men nu ska jag gå, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0