Tisdag=)

Hej!=D
Idag  så var jag tvungen och vakna halv 7 för vi skulle
fara och släppa ut hästarna på morgonen. Vi vart klara halv 8
så då for vi till hästarna, när vi var framme så satt vi på dom täcket osv.
Det tog 10 min. Sen så skynda vi oss till skolan och vi kanske var framme 5 i.
Då hade vi ba läs första lektionen.
Sen så fick vi skippa matten! Vi hade nå frågor och sånt med klassen istället,
de var mycket bättre=)
Sen så hade vi bild sista lektionen.
Sen nu när jag kom hem så satt jag mig framför datorn och
börja blogga, jag ska till mina hästar snart och rida, på ridbanan då
för det är så mörkt nu. Sen så böra ja tänka på Viva surise det är ett
hotell i Spanien, jag titta på google och hitta hotellet!
Det är jättefint, och sen så hitta jag också Stevens on the hill,
ett hotell i Grekland!
Jag har varit utomlands 2 gånger som jag minns iaf.!
Sen så vill jag testa fara till Cypern också, men vi får se=)

Här är en bild på Viva Sunrise. Man ser inte hela polen och hotellet då,
<3


Och här är Stevens on the hill.=)
<3

Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: josefiiiiiinnnnnnnnnnnnnL

Fin blogg<3 :)

2009-01-20 @ 19:07:11
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0