Söndag=)

Hej alla! =D
tänkte jag blogga lite,
=)
Jag har nyss städat mitt rum och satt upp min spegel och
min ställning som sitter på väggen bredvid min spegel, i ställningen
har jag lagt smink,hårspray,badsaker, hårsnoddar, plattång, kam, halsband,
parfymer och nagelack m.m =D
Det kommer en bild, eller ja den kommer idag på det här
inlägget, men jag har inte hett in bilden på datorn än, för jag kan inte göra det här.
Asså jag är uppe på mitt eget rum och då sitter jag vid en annan dator.
Ja och där gåre typ inte ;D
Sen så har jag lagt på mitt svarta överkast på sängen och lagt mina kuddar
där,=)
Det som jag fick i julklapp=D
idag såhar jag rensat kaninernas bur, det var jätte jobbigt,
men det blev ju bra och fint!
Jag var typ ute i 1 timme och en halvtimme för att rensa en
kaninbur!? Och det var iskallt ute, jag frös ihjäl.. Men det var
klart till slut.
Sen så har jag inte gjort så mke mer idag, men vi har bjudit
över alla våra kusiner och våran morfar på fika.
Det ska bli kul, men tyvär är det sista gången vi träffar våra
småkusiner innan dom far hem till sig=(
Det är synd att dom inte bor här! Det skulle va så kul!
Men det är tur att mina andra kusiner bor här!
Vi ska beställa kinamat idag, jag äälskar kinamat=)
Vi ska köpa det för att min storebror är borta och åter skoter
asså han följde med en kompis ohc hans familj bort nån stans
och han tycker inte om kinamat, men nu när han är borta så ska vi
köpa kinamat! Men han kommer typ hem snart=)
Men nu har jag inge mer att skriva, hejdå<3


Det kommer en bild på spegeln och stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0