Söndag=)

Hej! =D
Jag vakna först som vanligt. Jag vakna kvart i 10 ungefär.
Alla andra typ 11 eller 12 ;D
Men igår så såg jag en film på kvällen som hette Heart break kid.
Den var bra=)
Jag har ju inte gjort så mke idag nu. För jag fick nyss datorn.
Eftersom min brorsa vakna typ nyss och vi har datorn i hans rum.
Jag ska iaf. fara till hästarna och rida idag kanske klockan 1.
Sen så skulle jag fju fara till mina kusiner och titta på deras degusar
men det vart inte eftersom de vart så sent igår kväll.
Så det ska jag göra idag=)
Sen så ska jag göra fint i alla burar till kaninerna och marsvinen!
Nu sitter jag och hör på Jonas Brothers, dom är bäst!<3
Jag hör på Burnin Up. Den är jättebra =D
Sen så är jag inne på msn. Men det går inte att gå in på apberget?
Det är nått konstigt, de kanske är bara på min dator. Hihi.
Sen så imorgon har jag ridskola=D
Jag tror jag ska rida Benno igen, eftersom vi rider hästarna 3 gånger
sen så byter vi häst=)
Jag tror vi gör så fortfarande fast vi har börjat i en annan grupp=)
Sen så kanske ni ser så har jag fått en header=)
Det är inte jag som gjort den, jag fick hjälp=)
Men på bilderna är det ju 1 kanin, 1 marsvin,1hund,2hästar och 2 tjejer ;D

Kaninen är min kanin Lina, marsvinet är mitt marsvin Lilly, hunden är min hund

Kajsa, och hästarna är mina hästar Coca cola(den svarta) och Lilla Skutt(den vita)

Sen så är det min bästavän Sara,hon är längst upp och sen är det jag längst ner=D

Då vet ni de ;D

Hehehe.

Det var allt jag ahde tänkt skriva nu, jag ska skriva lite mer senare idag=)


Jonas brothers- Burnin Up<3



Hejdåå,<3

Kommentarer
Postat av: josefiiiiiinnnnnnnnnnnnnL

varsegod<3 :*

2009-01-25 @ 12:24:01
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: josefiiiiiinnnnnnnnnnnnnL

tack för hjälpen<3!"!

2009-01-25 @ 12:34:16
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0