Onsdag=)

Hej! =D
Idag  är det nyårsafton! =D
Min lill kusin fyller år idag, 1 år fyller hon=)
Asså hon fyller år på den sista dagen på hela året ;D
Haaha,.
Jag ska berätta lite vad jag gjorde på nyårs,
Jag vakna klockan 9 för jag skulle till srk och titta på
när Tove och Linnea red på sina ridskole hästar som dom har över jul.
Det var jättekul =D
Sen så var jag typ dit till halv 1. För stallet stängde egentligen 12 för det
var nyårsafton. Men jag var hemma halv 1 iaf.
Sen så var jag typ bara hemma och inte gjorde så mke. Men
sen så följde jag med Lisa till Lilla Skutt och Coca Cola!
Vi gjorde alla sysslor och så.
Sen så kom jga tyå hem kvart i 7 och skulle fara till lisas mamma och pappa
där skulle vi vara med våra lillkusiner min mammas moster och morfar =D
Sen så var vi där till typ havl 4 ;D
Vi smällde några raketer där ute osv.
Sen så firade vi ju också Gretas födelsedag!
Såå nu måste jag gå, hejdå<3
Gott nytt år! =D

Kommentarer
Postat av: hanna

hej! jättefin blogg! =)

btw gott nytt år

2009-01-02 @ 12:00:14
URL: http://hannnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0