Onsdag=)

Hej!=D
Idag så hade vi typ bara tråkiga ämnen=/
Fast på SO så hade vi 70 min fast då var Monica sjuk så vi
hade vikarie och då fick vi köra krysset och sen fick vi se film resten!=D
Sen så skulle vi få åka hem men då kom pappa kanske kvart i 3 fast vi sluta halv 3.
Så innan så prata jag med Mimmi och Maja, då kasta vi snö på varandra=]
Sen när jag kom hem så såg jag lite av Shear Genius de är bra!
Då äre typ när man ska klippa hår osv.
Sen så sprang jag över till Sara på typ 15-20 sekunder=D
Då busa vi och såg på nör hon vann på Popstar!=)
Sen så dansa vi till hennes låtar de va jättekul=)
Sen så ska vi se Top model 11 tsm ikv. =D
Sen så satt i oss framför bloggen tvärt, men jag hann inte skriva då så
då skriver jag nu, Sara skulle bara fara hem och äta middag det gjorde jag nyss,
vi åt pannkakor med sylt och grädde, jättegott=)
Sen så ska jag fixa till min header bara så ni vet=)
Men sen så har jag inte gjort så mke mer nu iaf. sara kommer snart, eller om hon
får,=)


Shear Genius<3
shear genius<3


Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0