Onsdag=)

Hej! =D
Idag så for jag till hästarna klockan halv 3 ungefär och
skulle rida ut med Lisa och Alicia vi red ungefär 20 min,
vi red på ett fleestäcke. Det var iskallt det var därför vi bara red 20 min.
Sen så myste vi med dom småå söta hästarna. Sen så gjorde vi några
sysslor och sen så drack vi varm choklad och sen så for vi hem till Lisa.
Vi såg på hennes nya rum det var jäätefint. Sen så såg vi på
hells kitchen den nya. Det var jättekul. Men sen så var vi tvungna att
fara hem=(
Vi skullle äta, vi åt pizza. Hemgjord.
Och imorgon är det skola också=(
Det kommer va sämmre den är terminen än förra, för
nu ska vi få längre dagar på tisdagar som egentligen är vår kortaste
dag, och inte få nån sovmorgon på fredagar. Det ända bra är att man
får träffa sina kompisar.
Men jag ska göra 1 rolig sak imorgon, vara med min bästavän Sara(L)
Sen så när vi åt så såg jag en jättekonstig sak på nyheterna....
Men sen så har jag inte gjort så mke mer förutom att jag ska se
Top model 11 idag, som jag missa igår=(
Men nu ska jag gå, hejdå<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0