Måndag=)

Hej=D
Idag vakna jag klockan 20 i 12, ganska sent, men det var
därför jag var upppe till klockan 2 igår,hah.
Jag ska fara till hästarna idag och rida ut, ska bli jättekul..
Vi ska fara dit med Lisa,=)
Jag tror vi ska putsa sadlarna och sånt för det är ju bara 3- här.
Och det är ganska varmt och man tänker på igår och i förrgår. Typ 20 minus.
Sen så ska jag inte göra så mke mer tror jag då. Jag kanske ska vara med Lisa
efter också eller så stannar vi på stallet ganska länge, det får vi se.
Men jag tror det. Jag SKA lägga in bilden som jag egetnligen skulle
lägga in igår. Men det han jag inte, för jag skötte mina småkusiner.
Det är så synd att vi inte kommer få se dom nu på ett tag=(
Men men.. Nu är jag inne på Saras blogg och lyssnar på hennes
musik som hon har där.
Vi skulle ju äta kina mat igår men dom hade stängt=(
Så vi åt en hamburgare från Olerys eller hure nu stavas ;D
Men idag ska vi äta köttbullar och spagetti.
Och snart är det skola också..tråkiiigt...
Men nu ska jag fara till hästarna, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0