Måndag=)

Hej!=D
Idag så hade jag int emina hästar=(
Men jag hade ridskola på srk.
När jag kom hem var jag med Maja!=)
Det var kul!
Vi skulle se Hannah Montana tsm=]
Men då var inte den? Fast dom sa att det var premiär idag
klockan 4. Men då när vi skulle se då vare ba en trailer.
Men den kommer väll senare, för då ska jag iaf. se den.
Men sen klockan kvart i 5 for vi upp till srk=)
Då fick jag Benno. Det gick bra!
Han var lite pigg från början men jag fick honom att lugna
ner sig, och då gick han väldigt fint!=)
Sen så stanna jag på stallet med Linnea och Tove å nå mer.
Vi satt oss på 2 små skidor som vi skulle dra varandra och hoppa över hopp,
det var kul=)
Sen skulle Tove och Alicia åka snowbord på dom!
Sen varje gång det kom en bil så gömde vi oss, hahhah.
Sen så satt jag och Linnea på en jacka med en stor filt över oss och
körde uno på hennes mobil=]
Sen kom pappa och hämta oss.
Då när jag kom hem såg jag Lipstick Jungle det är bra!
Sen så gick jag och la mig för jag var så trött..
Men nu ska jag gå, hejdå<3


Lipstick Jungle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0