Måndag=)

Hej=D
Nu har jag ungefär nyss kommit hem från skolan, vi sluta 10 i 3 idag.
Vi såg en film i sista lektionen.
Vi såg nån mose film?
Så gick jag hem med Alicia och Mirjam sen så sa i hejdå när vi kom
fram till vårat hus.
Och nu bakar jag och Alicia muffinsar, inte lite heller!?=O
Men ni får inte veta hur mke för det är alldeles för mycke =]
Mina sitter i ungnen nu.
Jag har varit inne på apberget nu också för man var inte inne där igår.
Jag hade fått 8 mejl och 18 gästboksinlägg, de kanske inte är så mke, men det tog
ett tag att svara=D
Idag har jag ridskola också, ska bli kuul=)
Jag ska rida Benno tror jag=)
Sen så ska jag stanna på stallet med Linnea och Tove=)
Eller vi brukar då vara med varandra efter varje måndag till klockan 8.
Sen när jag kommer hem ska jag väll duscha sen så klockan 9 ska jag
se på Lipstick Jungle. Det är jättebra!
Det borde dom som inte ser de tycker jag att ni ska titta på det.
Om 1 min är mina muffinsar klara=]
Nu hör jag på en låt också som är väldigt bra.
Här kommer den:

Joe Jonas-  I gotta find you<3

Den är jättebra!=D

Hejdåå<3

Kommentarer
Postat av: hannah

joe jonas sjunger sjukt bra och det gör demi lovato också!

BTW fin blogg, kolla gärna på min med :D

2009-01-27 @ 20:47:22
URL: http://hannnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0