Lördag=)

Hej!=D
r jag vakna imorse så skulle jag fara till hästarna och släppa
ut dom på morgonen, dom var så söta<3
Lilla Skutt rulla sig 2 gånger och andra gången så satt hon typ
ganska länge ;D
Sen när jag kom hem så såg jag på Wildfire, det är jättebra=D
Sen så nu sitter jag framför datorn och bloggar lite.
Igår så såg jag ju på lets dance och då åkte Isabella ut ur lets dance.
Det var synd, för hon var ändå bra!
Sen så har jag fått veta att mina kusinet som hade fått 6 stycken degusungar
har fåt 2 till! =D
Hahhah, så nu har dom 8 ungnar och 2 vuxna, thihiihi=]
Jag tror jag ska vara med dom idag, eller vi får se=)
Men snart kommer jag att lägga ut en heather, det ska bli
fint, men den kanske kommer idag eller imorgon vi får se.
Ni kanske ser att jag har gjort om i min blogg, med en iPod och en ny
klocka, jag tycker det är lite kul att när an kommer in så är det musik=]
Sen så har jag en apelsinklocka, thitiiti=]
Men min kompis maja som jag pratar på msn med nu tycker att jag ska
ta bort min iPod för att den är tjatig, men jag tycker den är fin.
Och bara för att man vill ha musik på sin  blogg så är det inte hela världen,?=)
Men sen så gör jag inte så mke nu, eller jag är inne
på msn och apberget.
Men det var nog allt, ska skriva lite mer ikv. då har jag gjort lite mer.


bäst!<3
<3


Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0