Lördag=)

Hej=D
Nu har jag ungefär nyss vaknat hema hos Maja och Lisa!=)
Jag sov till halv 10 och vi gick och la oss ungefär halv 2.
Innan jag la mig så läste jag 3 kapitell från min bok som jag köpte,
den är redan bra och spännande och mycket mer!=)
Jag kunde nästan inte sluta läsa, ville läsa ut den igår, hahh!
Sen idag så ska vi till våran morfar för han fyller år idag, grattis.
Sen så vet jag inte riktigt om jag ska följa lisa till hästarna eller inte.
Mn det får vi se.
Nu sitter vi och alla 3 vid nånting, jag sitter vi en dator Lisa sitter vid en dator och
alicia sitter vid ett intendo ds spel.
Det är jättekul, hahha.
Men det är ganska bra för Maja går på en skola där  man får en gratis dator
fast kanske inte gratis, jag tror man få betala något.
Men det är den dom använder i skolan!
Det akulle jag också vilja ha på min skola, men de får vi ju inte.
fast vi får anvnda datorer ibland till typ jobb=)
Hahh de tycker jag är kul.
Igår fick vi också veta en sak som jag glömde berätta att man fick veta om man fått:
g,ig,vg eller mvg i slöjd för hon råka skriva det på vissa fast vi ska egentligen inte ha betyg.
Men för vissa stog det, men på mej stod det inte som synd var=(
Det stod ba underlagsaknas.
Hehhe, jag tror vi får hålla i en degusunge idag med Lisa och maja och alicia, det
ska bli jätte kul för dom är så söta och så småå, jättegulliga.
Dom är pigga också.
Imorgon ska jag och alicia rida en lång tur på hästarna ååhhh det ska bli såå härligt!
Det kanske tar 50-1 timme att rida den vägen, okej det kanske inte är en långritt då
men asså på vintern äre ganska bra att rida så länge för att ofta på vintern brukar dom
flesta bara låta hästarna stå ute i hagen för dom är rädda att hästarna ska halka, men då
ska man ha broddar och snösulor som vi har på våra hästar,=)
Dom har man när det är vinter=D
Ikväll är det körslaget, det är ganska bra.
det är finalen mellan Hanna och Erik.
Jag vet inte vem som vinner för det är ganska jämnt.
Så det blir lite spännande..
HIhih.'
Nu ska jag gå och spela the sims Ikea eller Intendo ds!
Det var allt nu som jag tänkte skriva. Hejdå<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0