Lördag=)

Hej!=D
Idag så skulle jag vakna tidigt för att släppa ut
hästarna. Vi for senare till dom med Lisa och Alicia!=)
Det var jättekul, vi red ut och dom var så duktiga!<3
Sen så skötte vi om dom och myste, sen så gjorde vi alla
sysslor. Vi for sen till nån av mammas kompis för vi skulle äta
hos dom. Sen efter det skulle vi fara och se Austrailia på bio.
Den var jätte bra! Men just innnan så for vi och släppte in hästarna!
Sen så skulle vi se Austrailia som var 3 timmar, men det kändes som
1 timme för den var såå bra!! Jag tyckte den var jättebra, dom som jag
gick med också. Det hände så mycket och det var spännande och allt.
Den var bäst!
Här är den.
filmen<3
Och vi har nyss kommit hem från den. Nu ser vi körslaget.
Sen så har jag inte gjort så mke idag.
Det var allt idag, se Austrailia den var jättebra, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0