Kul=D

Hej!=D
Nu har jag nyss varit hos hästarna, det var jättekul=)
Jag och Alicia red ut idag, först så hade vi tänkt att rida på
lägdan, men de gick inte förh hästarna skulle sjunka.
Men då tänkte vi hitta nya ridvägar så vi fortsatte upp och då hitta
vi en jättebra väg, det var som skog och hus och ja de var kul=)
Den vägen tog ungefär 45-50 min, så länge red vi idag.
Dom var jätteduktiga för dom var både lugna och snälla=)
Sen så myste vi med dom, och sen så gjorde vi sysslorna, och nu har
vi kommit hem=)
Så då tänkte jag blogga =D
Nu är jag inne på msn och gratismakeup.
Men apberget funkar fortfarande inte för mig=(
Och jag håller också i marsvinen, Lilly och Elvira. Elvira
är ju alicias marsvin, men hon gör fint i marsvinsburen nu=)
Men nu ska jag gå och fylla spån till dom, kommer tillbaka sen och bloggar
mer.
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Liiiiiinnnea

de går inte att gå in på apberget för mig heller :S

2009-01-25 @ 19:42:45
URL: http://linneaandersson.blogg.se/
Postat av: Liiiiiinnnea

de går inte att gå in på apberget för mig heller :S

2009-01-25 @ 19:44:07
URL: http://linneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0