Fredag=)

Hej!=D
Idag så skulle vi ha HK på morgonen, men då var
vår lärare sjuk så vi fick rast till halv 10, vi skulle egentligen fått
sova då! Men iaf. då så gick ja och några kompisar och hämta pennor och
papper i bildsalen och satte oss i cafeterian och börja måla och rita, det
var kul=] Men sen så börja vi och sen så skulle vi ha slöjd sista ämnet
men då så var hon också sjuk så då fick vi sluta mke tidigare!=D
Men vi fick också våra omdömmen idag, jag är ändå nöjd =D Det gick
jättebra!
Men sen så hade vi engelska prov sista ämnet, det gick bra.
Men jag vet att jag har 2 fel iaf.
Det gör ändå inget.
Sen så när jag sluta så gick jag till ICA och köpte klubbor!
Gottgott.
Sen så efter skolan så skulle jag vara med Mimmi och Alicia.
Det var kul!=D
Vi for hem och då börja Mimmi sminka sig ganska roligt ossv=]
Sen så började vi gå in på datorn och då börja jag fixa med min
blogg och då så har jag ändrat min klocka och iPod=D
Sen så for jag till hästarna och gjorde dom, dom var så snälla<3
Sen så kom jag hem och börja se Cheeta Girls=]hihih
Sen så ser jag nu Lets Dance med familjen=)
Ja det var nog allt jag gjort idag.
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0