Fredag=)

Hej!=D
Idag så for jag till skolan ungefär 6 min innan vi börja,
vi hade HK på morgonen, det var kul, för vi skulle göra
en omelett och jag jobba med Elin.
Sen så hade vi massa tråkiga ämnen sen så hade vi slöjd och
jag håller på att göra en halsduk, har hunnit ganska långt.
Så hade vi kemiprov idag=S Inte kul, det gick inte så bra heller.
Sen så kom jag hem och gjorde en omelett till mig för ja var
hungrig=]
Och så fick jag veta att mina kusiner Lisa och Maja dom som ägde
degusarna hade fått.. desgusarungar ;D
Hahahha, 6 stycken. Sååå kuul. Så det var en tjej och en kille!
Hihiih=)
Så vi ska till dom och äta hos dom och få se degusarna.
Sen så har jag också varit hos hästarna idag, såsötaa!
Dom var gulliga och busiga och snälla som vanligt=]
Men nu ska vi fara! Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0