Fredag=)

Hej!=D
Idag vaknade jag 10 i 7 fast egenltligen hade
jag ställt klockan på halv, fast jag orkade inte stiga upp då, var
så trött. Men nu är det helg! =D
Men iaf. idag så hade jag en svart tröja och en grön midjekjol
som satt långt upp ni fatta va de är och sen så hade jag svarta tights
och mina klackeskor, sen hade jag ba utsläppt hår och mascara=)
Men sen så när jag kom till skolan, innnan det så hade jag farit
till mina egna hästar, vi for dit halv, sen så for vi kanske 10 och var
där när det var 5 min kvar, egntligen så skulle jag ha haft sovmorgon
eller ja förut hade jag det, men nu har jag inte det. Så då har vi HK nu istället,
vi hade en vikarie istället för Kerstin. Vi skulle läsa bok i en halvtimme och sen
gå på en promenad!? Såå tråkigt, men då börja vi tjata om att vi inte ville de
så då fick vi fil och macker och saft istället, och vi körde hänga gubbe,=)
Mycket bättre..
Sen så slutade vi 9 istället för halv 10. Så då satt vi och pratade sen så började vi ha alla
tråkiga lektioner.
Vi hade slöjd sista lektionen, jag tycker de är ganska kul. Jag har börjat väva en vit
halsduk som man ska göra. Det går bra. Sen så gjorde jag inte så mycket mer
eller ja var ju med kompisarna på rasterna och så..
Vi slutade prick 3. Men egentligen sluta vi 10 över men de vet inte hon =D
Så då gick jag hem och ba tråka eller ja vi for till hästarna, sen så trodde jag
att vi skulle se Austailia idag men det vart imorgon istället för vi han inte idag, så
det vart imorgon, för vi vart bjudna på middag hos våra kusiner.
Då såg i letc dance. Och åt godis sen så var vi där till halv 12 och nu är jag
hemma och skriver på min blogg!
Det var allt, så nu ska jag gå, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0