=(

Hej=D
Nu har jag kommit hem från Maja och Lisa.
Jag var tvungen att fara hem för att dom har bildskola.
Sen så var det jättehemskt för att dom har mina småkusiners
katt Basse, men han vart jättesjuk han åt inget och börja lukta och sen så
vart han smal, så dom ska avliva honom idag=(=(=(=(
Han var verkligen jättesöt och en snäll katt, jag kommer sakna han jättemke.
Men jag satt och bedda ner han in en soffa med täcke på sen så satt jag och krama han
jättelänge och så.
Sen så nu är dom säkert hos vetrinären=(
Jag har nyss kommit in eftersom jag har gjort fint i min kanins bur.
Och nu ska jag göra det hos marsvinen också=)
Dom är så söta<3
Men jag ville blogga lite först och berätta om Basse.
Han var en norsk skogskatt föresten och var ba 3 år.
Jag längta tills nästa gång jag sk på stan för då ska jag få ett bankkort!=D
Ska bli bra. För då får jag typ 200 kr i månaden så då kan jag gå lite oftare på stan=D
Jag lyssnar på musik nu och ska göra en slide om sara=D

söötsara



Det var allt, hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0