=D=D

Hej igen!=D
Nu har jag nyss varit ute och åkt skorer =D
det var jättekul!
Pappa körde och jag satt där bak, det gick fort!
Sen så fick jag testa köra lite,det var cokså jättekul!
Jag börja köra ganska sakta men sen så körde jag snabbare och
ja de var iaf. kul=)
Sen så kom jag hem satte mig och körde lite The sims 2 lägenhet.
Det är kul, men det har typ kommit The sims 3?
fast jag vet inte om jag ska köpa de, för att då far ju alla the sims 2
bort, och de är inte heller så kul, för jag har typ nyss fått the sims 2 lägenhet
åsså ska det bara fara bort.
Men sen så orka jag inte köra det nå mer så då satte jag mig framför bloggen och
tänkte skriva lite snabbt.
Jag ska också följa med Lisa till Lilla Skutt och Coca Cola och få rida med henne.
Det ska bli jättekul!
Sen så ska dom få komma på middag hit ikv. också. Och morfar kanske ska komma
javeet inte riktigt=)
Och nu ska jag gå in på en sida som heter www.gratismakeup.se man får typ
gratis smink och presentkort, det borde ni bli medlem om ni gillar sånt=)
Sen så ska jag se Mia och Klara imorgon, det är ett jätteroligt TV pogram,
dom prata sååå roligt, de borde ni börja se=D
Det är på svt imorgon, se de=)
Men sen så ska jag inte säga vad jag ska göra mer i veckan för då har jag
ju inget att skriva om då.
Det var allt nu.

Det är jätteroligt!=D
<3

Hejdå,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0