=D=D

Hej igen=D
Nu skriver jag på bloggen igen, men de är därför ja tycker de är kul=]
Jag har nyss varit hos hästarna, jag fot dit vid halv 4 och är hemma nu.
Klockan 18.00 hehhe=]
Det var jättekul, vi red ungefär i 40 min. Det var kul men kallt=D
Sen så myste vi med dom och dom var så snälla<3
Men sen så nu när jag kom hem så satte jag mig här och jag behöver
inte städa mitt rum som alicia, för att jag gjorde det tidigare idag :}
heheh, så nu damsugar hon där uppe och jag sitter här nere vid datorn
och har kuul=)
Sen så kommer Maja, Lisa,Ullrika,Lars och morfar ikv. =)
Eller dom kommer 7 och vi ska typ äta nån tacopaj.
Gott trorja.
Sen så ska vi se körslaget, det tycker jag är ganska bra.
Inte det roligaste pogramet, men kul=)
Det ska vi se också.
Jag ser ganska många serier, ahahh;D
Men sen så vill jag att Gossip Girl ska starta om för det är så bra.
Men jag missa de sista avsnittet innan sesongs avslutningen=(
Sen så längtar jag jätte mycket till sommaren, för då är det varmt man kan
bada, och äta glass, twister är godast=]
Men man kan göra mycket mer på sommaren och det är mke härligare!
ja de var allt som jag ska skriva nu iaf.



Gott=]
<3


Det är bäst=D
<3

Hejdå,<3



Kommentarer
Postat av: louiccccE! :)

Jätte fin blogg ! :) <3

2009-01-24 @ 18:33:12
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/
Postat av: Liiiiiinnnea

2009-01-24 @ 18:41:21
URL: http://linneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0