=D

Hej=D
Idag skulle jag ju vara med Amanda, men det gick inte=(
Synd, men de får bli en annan dag =D
Jag ska snart fara till hästarna,<3
Jag har ingenting att göra så jag vill blogga lite snabbt.
Jag ska vara med Sara imorgon<3
Jag ska på stan snart också.
Jag har nyss sett på andra avenyn och såg serien vänner, det är
ett jättebra och roligt pogram=D
Jag hör nu lite på youtube också.
hahha, ja är lite uttråkat har inget att göra...
Har nyss ätit en semla också, jag gillar egentligen inte
semler men jag ville testa äta en nu så då skulle hursom helst
mamma fara och köpa de.
Jag sa ju att jag skulle vara med tove och linnea på måndagen på stallet men
det vart inte, tive kände sig lite sjuk så det var jag alicia linnea och anna istället.
Vi åt en hamburgare där borta, nästa gång har vi teori.
Då får vi lära oss olika saker osv.
Jag har inte gjort så mke idag just, har haft lite ont i magen.
Men imorgon är det torsdag, bara tråkiga lektioner, sen så äre 1 rolig lektion
då och det är gympan men såklart ska vi ha trååkskider..
Åhh de kommer inte att gå bra för jag suger på att åka skidor, hahah.
Men sen så har vi ba tråkiga ämnen men sen på fredag så har vi 2 roliga 
lektioner HK och slöjd=)
Eller det är ganska kul iaf.
På HK:n så ska vi göra smoothie och nått till men kom inte ihåg va de va=)

Serien vänner<3
  <3

Hejdåå,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0