Torsdag=)

Hej=D
Idag så hade vi ingen specciell dag vi hade EA på morgonen och sen så fick vi fara på
nån sak och se på en film,  den hette Flyga drake, jag tyckte inte den va så värst bra men..
Efter det hade vi lunch sen SO sen sluta vi=)
Vi slutade halv 2 idag=D
Efter skolan så var vi med Mimmi!=D
Vi bakade en kladdkaka och sen så gick vi ut och hoppa studsmatta väldigt länge, vi
har uppe våran studsmatta på vintern också, eller vi bruka int ha det men nu hade vi det.
Sen så for hon hem typ halv 4 tror jag, då såg jag thats 70s show, det är bra.
Och nu så har jag inte gjort så mke mer, har fått tillbax min datorn!=D
Den har fått tillbax internet men den lagga fortfarande..
Men jag ska kanske fara till hästarna och se på när vi ska sko Cola för lillan skodde typ i förrgår=)
Senare ikväll ska jag se på Ghost Whisper om jag inte glömmer bort det =)
Men det var allt, hejdå<3


Filmen vi såg på skolan
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0