sista dagen.

Hej=D
Vaknade tidigare idag för att jag skulle släppa ut hästarna på morgonen, så
jag släppte ut dom<3
Sen åt jag frukost och sen så såg jag rädda willy 3=]
Efter det så gick jag och gjorde fint åt Lina och sen fick Lilly och lina och cindy vara
med varandra ett tag, sen var jag tvingen att städa mitt rum!
Men det gick fort.
Sen så skulle jag till morfar ígen och träffa småkusinerna en sista gång innan dom far tillbax=(
Det är synd att vi bor lånt ifrån varandra för det är så kul att vara med dom!=D
men då börja jag att vara lite med rune och axel sen så var jag med greta och busa med henne.
Efter det så gick jag,alicia,lisa och nils ut och lekte en bolllek, sen gick vi till lekparken, men det
var så mke djupsnö så vi var tvingna att gå in för att det vart så mke snö i skorna.
Sen såfick vi bårbärspaj med vaniljsås,gott.
Sen så lekte jag med alla sen så var jag tvungen att fara hem=(
Men då så for jag till Lilla Skutt och Coca Cola<3
Vi skulle rida 50 minuters rundan!
Jag red Coca cola idag och hon var jätteduktig<3
Älskardom<3
Sen så gjorde vi sysslorna och sen så hade vi sopdag idag så vi sopade hela stallet.
Sen när vi kom hem så åt vi en hamburgare med milkshake=]
Efter det så fick jag ett påskägg=]
Sen så såg jag robinsson och efter det såg jag en film som hette The wedding date och den var väldigt bra!
Sen så såg jag I am a legend, den är jättebra och jätteäcklig=]
Sens så gav jag djuren mat sen så gick jag upp och la mig och sov och då var klockan 1=D
Hejdå<3

The wedding date
<3



I am a legend!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0