SARA

Hej=D
Idag hade vi bara halvdag på skolan!
Skönt.
Men den sista lektionen var roligast, då hade vi svenska och vi
gör typ pjäser, och jag är med jorre,johan och maja, våran heter:
Hur Joakim blev bög!
AHAHHAHAHH.
Det finns 2 bögar Olle och Joakim, maja är joakim och jag olle=]
Sen så slutade vi och då var jag med Sara!
Det var jättekul<3
Vi släppte ut kaninerna, busa med kajsa och hoppa studsmatta och sen
så for vi till ica och köpte mjukglass=]
Snart far jag till hästarna och rider ut 50-minuters rundan, älskar den vägen!
Sen så tänkte jag ge er en låt som jag och maja hittat på.

7c
vi har åkt ut, för oss är spelet slut,
gå ut och torka tårar så ses vi i 8blåbär.


HAHAHHAHAHAHHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0