Onsdag

Hej=D
Innan jag gick och la mig igår hade min mammat kommit hem från
föräldramötet på skolan, och då sa mamma att dom hade bestämt sig att 7:an skulle splittras...
Och det är dåligt, våran klass var den bästa klassen av dom allaOch nu ska alla klasser splittras
och man får inte ens önska vilka man ska hamna med, asså om jag inte hamnar med dom jag vill
då byter jag skola!
Men iaf. ja red igår och såg på desperat houswife sen såg jag på de rätte för rosing
och Hugo vann, ja tyckte båda var bra men Hugo är ju bara 19 år, men dom har hur som helst
gjort slut nu, det tycker jag är dåligt.
Men idag på skolan så prata vi mke om att vi skulle splittras och så.
Men efter det så for jag till Maja, och nu bakar vi kladdkaka, och det har jag börjat gjort nästan hela tiden nu ;D
HAhahaha.
Men senare idag så ska jag till mina hästar vi ska typ rida och så=)<3
Sen så ska jag se på Greys Anatomy, det är ganska bra.
Men nu ska jag gå hejdå<3

Hugo som vann i den rätte för rosing.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0