NYTT!=D

Hej=D
Nu orkar inte jag ha Onsdag,torsdag att det ska heta så vilka dagar jag skriver på=D
Jag ska börja skriva nått nytt=D
Igår var det första pogrammet av Talang 2009, det var jätteroligt=)
Sen så efter det så var det berg flyttar in och det är också jätteroligt=D
Hon flytade in hos Pernilla Wahlgren, och det var kul!
Men igår så red jag ut med hästarna osv.=D<3
sen så vaknade jag ungefär 10 imorse och sen for jag och släppte ut hästarna och sen så
kom jag hem och satte mig och såg på TV sen så borstade jag Kajsa=D
Och snart ska jag till hästarna med Lisa=D
jag hör på kevin borg nu som heter Street lights och den är bra=D
Men nu ska jag gå och se nått med familjen, kanske skriver mer sen=D
Hejdå<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0