LILLANS FÖDELSEDAG OCH KUSINERNA<3

Hej=D
Idag så vakna jag runt 10 igen och då så skulle jag fara till hästarna
med lisa för att det var Lilla Skutts födelsedaag!=D
Vi tog med en "tårta" och satte på äpplen och morötter och cola fick ju
också så det vart rättvist!<3
DOm tyckte det var jättegott!
Efter det så börja vi tränsa dom och sen satt vi upp och vi skulle rida ut barbacka!
jag och alicia red cola, vi delade tiden eftersom det var ju ändå lisas dag.
Så då börja jag rida och vi red efter grusvägen, sen nerför en backe och uppför en backe.
och dom var jätteduktiga<3
Efter det så gjorde vi alla sysslor och sen så for vi hem, vi duschade och gjorde oss iordning
för att vi skulle till morfar med maja och lisa för att våra småkusiner var där.
Så då var vi där 6 ungefär och sdå så började vi busa med dom<3
Sen så åt vi lax och efterätt eftr det så skulle vi fyra nils,axel och rune för dom fyllde år snart
och då fick dom presenter!
Efter det så vart det jätte sent så dom gick och la sig och då roade sig jag och lisa att kasta en boll
till varnadra, hah.
Efter det så skulle vi fara hem så jag och lisa gick ut och hoppa från en snöhög och tog massa kort osv.
Sen for vi hem=)<3
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0