kul kul

Hej=D
Idag vaknade jag kvart i 12=O
Längsta jag sovit på flera veckor.
men då gick jag upp och satte mig framfrö TV:n och sen framför datorn.
Sen så ringde jag tilll lisa och fråga om vi kunde rida tillsammans och det kunde vi.'
Vi var där ungefär halv 4 och då så stod hästarna fortfarande och åt.
Så då gjorde vi alla sysslor och sen så tog vi in hästarna, jag red Coca cola idag och
hon var jätteduktig<3
Älskardom<3
Sen så när vi ridigt klart så skulle jag visa vars jag hade ramlat och då när jag skulle visa så lyckades
jag såklart fara ner igen. Det var alltså snö över och jag trodde det var det under också men det
var det inte, där var det vatten upp till midjan!
Men iaf. sen så for jag hem och nu ska jag göra mig klar förjag ska till maja och lisa och
äta middag!=D
hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0