KUL KUL MED SARA!<3

Hej!=D
Idag är det torsdag och det betyder sara<3
Jag vaknade runt 10 och vi hade ingen skola idag för det hade brunnit på vår skola osv.
Så då var jag med Sara!
Vi for till henne och började spel gh, hon hade fått det och då tog jag med williams gitarr och spelade med den så vi körde 2 stycken, hahah ;D
Det var typ jättelänge sen jag spelade det, sen så spelade vi lite halo osv=]
Vi gick sen ner och fika limpa och oboy, gott=]
Sen så börja vi sminka oss och tog massa kort, det var kul!=D
Sen följde sara med till hästarna och sen så har jag fått gratis sms!=D
Men sen så skulle Sara på fotbollsträning=(
Men vi var med varanra till 7 iaf.<3
Sen så åt jag middag och sen så hade mamma fått 27 dresses som jag såg med familjen.
Den var jättebra!
En av dom bästa filmerna jag har sett.
Och sen så gick jag och la mig,hejdå<3

Filmen jag såg.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0