KUL KUL MED AMANDA!

Hej=D
Idag så ringde sara på morgonen och fråga om vi kunde cykla, och
det kunde vi=D
Sen efter typ 10 min ringde hon igen och sa att våran skola brann i aulan!=O
Då cykla vi fort dit, och då såg vi 2 brandbilar och sen ser vi hur dom skottar
ut brända bräder och sånt, och då när vi skulle gå in så lukta det skit äckligt.
För vi hade vårat klassrum en trappa upp där det hade brunnt, så man skulle
ta alla sina saker in i klassrummet så dom innte skulle lukta  så mke, men klockan halv 9
kom Thomas in och sa att vi inte kunde ha 7:ornas show,utan det skulle vli 8:ernas show istället.
För vi skulle ju ha den i aulan.
Men då börja ante typ säga att han inte kunde andas så då fick han fara hem,sen svimma en 1 9:an!?
Så då gick vi ut på en promenad och då fick vi veeta att 6:orna sluta och sen 9:orna!
Då vart vi sura och skulle gå och klaga på rektorn, men då fick vi höra att alla sulle gå till NO2, och et gjorde
vi och då fick vi veta att vi fick sluta=D
Så då skulle vi vara med Amanda så hon kom och då bakade vi flourbollar som vart lite roliga+ vi tog ett ägg oh försökte knäcka det med händerna,asså klämma sönder det, men det gick inte!" efter det
så gick vi t och hoppa på studsmattan och det var lite is i mitten bara och då börja alicia hoppa
i mitten så hon flög bakåt på nacken och sen över med bena och det såg skit kul ut ;D
Efter det så skulle jag springa ut från studmattan och hoppa ut i snön men just innan jag skulle hoppa ut så halkade jag!
Så jag for med magen först, hahah, och då skulle amanda hoppa i mitten och då ramla hon också!
HAHHHAHHA.
Efter det så ritade vi lite roliga fina gubbar och sen så gick v till lekparken=]
Sen så frågade vi om amanda ville följa med till våra hästar och det ville hon så då skulle vi gå dit, men först
skulle vi gå till amanda så hon fick ta på sig andra kläder och då så vart vi godissugna så vi gick till ica och köpte
godis=]
Och sen så börja vi cykla till stallet, då red amanda lillan och jag och alicia cola!
det var jättekul=D<3
Efter det så sa vi att vi skule vara med varandra länge och då ringde mamma just och sa att vi skulle till våra kusiner och äta middag!
Men jag ville ju vara med amanda längree,så då  skulle vi laga mat och allt, men då ville inte mamma det så då vart det så att vi for dit, så då gick vi upp och då picka amanda ihjäl mig typ!
Hihihi, men sen så var vi tvungna att fara typ halv 7 så då gick vi ner och då hade jag tagit amandas ena sko, så då åkte vi hem till amanda och lämna henne där och sen så kom amanda på att vi hade glömt att byta skor så, det vart lite roligt men sen så stanna vi ju bilen och då fick hon den!=D
Sen efter det så for vi skju till kusinerna och det var jättekul!=D
Vi busa med småkusinerna och lekte osv.!
Vi åt pizza och det var gott=)
Det var allt, hejdå<3


Söt amanda<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0