INTE I KVÄLL.

Hej=D
Vakna kvart över 6 idag =O
gjorde mig i ordning och for sen till skolan.
Då hade vi lä och jag läser en bok som heter Svart drama, den är bra!
Sen så hade vi tråkiga ämnen och sen så hade vi gympa och då gick jag och
maja dit i förväg och hedde ut repen och sen så satt vi upp bänkar och sen så satt
vi och lekte i dom, det var kul=]
Efter det så hade vi tråkiga ämnen sen slutade vi 3.
Då gick jag hem med SARA<3
Sen så gjorde en kladdkaka som jag brukar.
Då såg jag Andra Avenyn samtidigt som jag åt min kladdiga kladdkaka=]
sen så for jag till stallet och red jag, red Lilla skutt idag!Hon var jätteduktig!<3
Älskardom<3
Vi red ut och det var kul=D
Efter det så fick jag veta att mitt favvo pogram Desperat Houswife inte var idag=((
Det var hockey idag istället. skit också.
Så nu sitter jag här och har nyss ätit middag och duschat.
Nu ska jag se ballar av stål snart.
Hejdå<3

boken jag läser på skolan.
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0