ÄNTLIGEN<3

Hej=D
Vaknade ungefär 10 idag också=)
Då gick jag upp och såg Spirit, hela våran familj såg typ den ;D
Och efter det så for jag till mina hästar=)
Jag red Coca Cola idag och hon var jätteduktig<3
Älskardom<3
Sen så gjorde vi sysslorna och sen så for vi hem och nu ska våra småkusiner komma!! =D
Har inte sett dom sen sportlovet!
Så det ska bli kul att dom ska komma!=D
Har saknat dom.
Men senare idag ska jag också se One tree hill, gossip girl och wipeout, det är jättebra=D
Sen så äre skola imorgon. trååååkigt.
Men jag ska till ridskolan med linnea imorgon och det ska bli kul=D
Sen så går vi bara till torsdag sen så har vi PÅSKLOV!=D
Dom kommer snart så jag måste sluta nu, hejdå<3

HAHAHH spirit=]
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0