Tisdag=)

Hej! =D
Idag har jag äntligen gjort pepparkakshuset! =)
Det kommer ut en bild som jag lovat. snart kommer den.
Jag har inte gjort så jättemycket idag, jag har varit
hos hästarna,gjort pepparkakshuset,rensat till alla
djur här hemma, gjort klart alla julklappar och sett en film.
Okej, det var väll ganska mycket då=)
Jag ska också se en film klockan halv 6 idag, den heter
nu är det jul igen 2. Se den!
Jag har aldrig sett den, men idag ska jag göra de.
Sen ska jag fara till hästarna igen och mysa med dom osv.=D
Tänk imorgon är det julafton! =D
Man vill bara gå och lägga sig nu så det blir julafton, men jag
ska sitta uppe på uppersittarkvällen med familjen!
Hoppas vi vinner något.
Sen nästa morgon ska jag stiga upp typ klockan 7 och fara till
hästarna och vara hos dom, dom ska få en jultårta och mysa med oss, hha=)
Sen så har jag köpt saker till mina andra djur också! Men det ska dom få imorgon.
Men nu måste jag gå, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0