Söndag=)

Hej! =D
Innan jag börjar så kanske ni förstod att granen inte vart
pyntad igår, det var därför vi var borta så länge ;D
Vi var borta typ till 12 halv 1 så då skulle vi pynta
den idag istället! =)
Men idag ska jag träffa mina småkusiner,
Och typ om kanske nån timma eller halvtimma ska jag
till mina hästar och vi ska rida ut =D
Sen så ska jag se en film som börjar klockan 2, det är
en julfilm och den heter john cristmas, javet inte om den
är bra, men de hoppas jag!
Idag har jag kanske inte heller gjort så jättemycket, jag
for till mina hästar och släppte ut dom på morgonen, men
det tar typ bara en halvtimme, sen så ska jag gå ut med Kajsa
snart. Det är så bra att det snöade igår! För jag hatade när det
var isigt, man snubbla typ hela tiden då och det var inge kul.
Men nu är det snö! =D Och inte nå isigt!
Vi fick föresten nån present av våra andra kusiner för dom
far ju bort över jul, kan lägga in den sen, det var typ någon
lykta som var röd, den var som ganska stor, den var fin =)
Sen så fick vi en till fast den sa dom att vi skulle öppna på julafton,
för vi skulle öppna den där lyktan igår, det är synd att dom ska bort
i jul, för jag ville fyra jul med dom, men vi ser dom till nyår! Och det
ska bli kul, då är vi alla =D
Men idag så lovar jag att jag ska lägga ut en bild på granen =)
Och KANSKE pepparkakshuset. Men alla bilder
kommer när jag har laddat kameran, om jag hinner det idag..
Och nu är det bara 3 dagar kvar till jul! Jag längtaar.
Men nu ska jag gå jag ska gå ut med Kajsa, tror jag iaf.
Hejdå!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0